Inlägg: 1618778
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
mattias - 74: Beror väl på vem du frågar , själv tycker jag Jack har presterat precis som jag förväntade mig av honom
Och ja.. Han kommer säkert lyfta (inte bara lön) tillsammans med bror sin. Sen får vi se om det lyfter laget eller om det blir som LexOmark i Lule
Spännande att se vem vi ersätter honom med, hoppas han kan hjälpa oss till 21'a raka slutspelet
Och ja.. Han kommer säkert lyfta (inte bara lön) tillsammans med bror sin. Sen får vi se om det lyfter laget eller om det blir som LexOmark i Lule
Spännande att se vem vi ersätter honom med, hoppas han kan hjälpa oss till 21'a raka slutspelet
eltifoso:
Jack värvades ju som en målskytt och har underpresterat i FBK, vem vet han kanske får ett lyft med brorsan sin i samma lag?