Inlägg: 1619322
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
Svanru: skönt , visserligen en väntad seger men de är sköna de också och fullständigt rättvis
Härligt med slutspel och vi har fått media att vända kappor gång på gång
Härligt med slutspel och vi har fått media att vända kappor gång på gång
Vet inte vad man skall tro hemma är borta eller borta är hemma. Detta tyder på att vi har bäst chans i den sjunde matchen i Växjö