Inlägg: 1619572
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
Svanru: jaha så var plastiga klapprande lakers avstädade
Klart för 20'e finalen på de senaste 40 åren, vi har haft lite medstuds ett par årtionden nu. Är härligt att vakna upp på vårmorgonen som Färjestadsupporter
Ännu en final alltså, inte illa av ett lag på dekis och som utsetts till sämst genom tiderna
Klart för 20'e finalen på de senaste 40 åren, vi har haft lite medstuds ett par årtionden nu. Är härligt att vakna upp på vårmorgonen som Färjestadsupporter
Ännu en final alltså, inte illa av ett lag på dekis och som utsetts till sämst genom tiderna
Heder till WALLIN, som verkligen visade vägen i denna semi och maken till lagspelare finns inte i många lag. Jag hoppas vi hedrar honom den dag han lägger av med en tröja i taket i LLA.
Trots allt över den hysteriska glädjen idag är vi nog det mest nederlagstippade finalist som skådats. Inte den mest postiva fan kan hoppas på ett tionde guld utan vi får vara glada över ännu en final och lite extra klirr i kassan.
Som Jacob Dahlin sa SKÅL TA MIG FAN