Inlägg: 1620352
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
J F K: Ligger nog endel i det, men säg inget till saikfansen och övriga påhejare... Saik är det överlägset bästigaste och fairplayande laget genom alla tider.. Absolut!
Att folk gnäller och skäller på FBK hör till, det gör folk oavsett om dom spelar offensivt , defensivt , roligt, tråkigt, vinner guld, åker i kvart.. Det är enklast så och bara underhållande. Vore extremt tråkigt om ingen brydde sig
Att folk gnäller och skäller på FBK hör till, det gör folk oavsett om dom spelar offensivt , defensivt , roligt, tråkigt, vinner guld, åker i kvart.. Det är enklast så och bara underhållande. Vore extremt tråkigt om ingen brydde sig
FBK har två matcher på raken varit ordentligt med i matchen tills man slarvat och PW kastat in puckarna. Att det blev 8-1 igår måste väl alla begripa att det var för att man gav upp. FBK är sämre än Saik, så man slog av på takten når matchen var körd. Att då dra några större växlar på siffrorna är rent av korkat...