Svanru: Sa han vars lag uppträtt som ett gäng damer i finalen....
Inlägg: 1620374
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
Huge: Retorik vad var då laget som utklassades i kvarten av detta damlag.
Förslag emottages med glädje :)