Sv: FBK - Luleå
FredrikM: ja förlängningen varade tills klockan var ett på natten. Ganska coolt, skulle gärna vilja se Rögles fina spel Såå länge!
Vadå Fbk tjänade inget på att Luleå fick 2 poäng, det blir ju bara roligare om andra laget får en extra.