Sv: MoDo-FBK
BJ: Jasså okej.. de va kul.. Tycker dom är dåliga på att updatera på färjestads hemsida.. där står fortfarande att Gerber blivit nedflyttad.. Men antagligen kommer Loob leta ny målvakt inför nästa säsong igen