Sv: MoDo-FBK
FredrikM: Vi har inte alls det chansen. Var det Gerdén eller Wallinheimo som stog? swehockey yrar om att det var wallinheimo medans radio yrar om Gerdén. Hur som helst förlorade dom. Nu får jag gå på RÖgle imorgon och se lite riktig hockey!