Sv: MoDo-FBK
Helvete!

0p, inte bra! Nu e FBK i en rejäl svacka, har inte tagit många poäng sedan uppehållet. De enda ljuspunkterna i matchen var Kalts hattrick o att JJ fick göra säsongens andra mål (JIPPI!)

Leksand hemma på torsdag, ingen seger där så ser det väldigt mörkt ut!