Sv: Leksand tar 3 p ikväll!
easy: Ni kan inte bara förlita er på Herr Jönsson. Se helheten istället för individen. Nån annan måste gå in och göra Herr Jönssons jobb när han inte klarar av det. Så mycket betyder inte Herr Jönsson för Färjestad!