Sv: Färjestad - Frölunda
Fina grabbar: Det kommer ni allt få göra... ta gärna ut segern i förskott... då blir det bara skönare att vinna.... och om nu FBK skulle vinna (Insh Allah) så kommer jag att personligen lova att dricka en pilsner....