Sv: Färjestad - Frölunda
Tror på en FBk-seger...Nått måste väl tränarna gjort.. och med den spelar trupp vi har så ska man spela mycket bättre...
Men det kommer bli jämnt..mitt reslutat 5-2 till FBK