Sv: Färjestad - Frölunda
FredrikM: Och slog in fler chanser gjorde FBK onekligen. Grattis till segern, verkar vara välförtjänt, och på tiden dessutom.

Men det blir de enda poäng FBK tar mot VF den här säsongen ;-)