Sv: Färjestad - Frölunda
Joinzzon: jamen moppsa inte :-)
Vilken blir din och znuttepluttens nästa match då? (Rögle)
Färjestad vann välförkänt med 6-3 skulle blivit 7-3 om inte Jönsson skulle missat