Sv: Färjestad - Djurgården
FBK KID: Ja, en vinst idag skulle kännas jävligt skönt. Tycker det e dax att dra ifrån HV nu o utmana TIK o VF på riktigt.


Låt oss avsluta året på ett sätt som vi varit hela året: VINNARE!!!