Sv: Leksand Borta !?!
Sebbe: Clabbe hade nog önskat att vi mötte Leksand jämnt ...... Killen gör nästan aldrig mål men möter vi Leksand då j##lar ;-)

Vem minns inte semin mot Leksand 97 :-)