Sv: FBK-DIF igen
Sebbe:
Det kan väl omöjligt stämma att Sundin spelar back ?!?
Det står så på swehockey o han gör det ihop med Greger i 3:e femman ...
Om man nu går runt på 4:a backpar så finns det ju lämpligare spelare än Sundin som kan spela back.