Sv: FBK - TIK
FredrikM: Och ?? torsk mot er är inget skämmas för.
Du verkar SUPER glad att slå bottenlaget, grislaget
Timrå ik. Det ska ni ju göra.. eller? Jag hoppades på
2 - 3, men så blir det ju inte.

Grattis till segern.