Sv: Färjestad - Leksand
tbse: blev snopen själv, sånt ska inte behöva hända tycker man. Hoppas att målet visas på sporten senare så man kan se exakt hur det gick till...
Ja, han har konstiga smeknamn på de flesta ;)

Nu drar 3:e igång förresten.