+ 1
Inlägg: 1963955
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Nej det snacket kommer nog inte upphöra, det har däremot en tendens att bli ”från nästa år så blir det...”.
Nej det snacket kommer nog inte upphöra, det har däremot en tendens att bli ”från nästa år så blir det...”.
+ 1
Förutom detta, glädjs vi åt vår duktiga juniorer som avancerat till semifinal i sitt slutspel, mycket bra jobbat
Ikväll blir det Oskar- Timrå
Som objektiv åskådare håller väl de första på underhunden Oskar, som inte bara försvarar sig väl. Utan överaskande nog har ett bättre grundspel, lugnare försvarspel och frejdigare offensiv. Detta till en billigare lönepeng än SHL laget Timrå
Heja underdogen, samtidigt ser vi leksand ge det andra SHL laget mora fullt upp i sin serie, vi kanske ska tagga ner snacket om stängd serie ännu ett tag ? De allsvenska lagen ser fortsatt ut att matcha botten i SHL