Tarasov: För mig är hockeysäsongen förmodligen över imorgon och därmed lämnar jag grottan för att se det underbara dagsljuset och fokusera på massor av golf. Starttid torsdag kl.10.00 på min hemmabana i Götet.
Inlägg: 1964598
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Ja det kanske är läge iom det börjar bli ljust ute, men man skall inte underskatta ett lag med Ryno/LJohansson på C-sidan 👍👊
Ja det kanske är läge iom det börjar bli ljust ute, men man skall inte underskatta ett lag med Ryno/LJohansson på C-sidan 👍👊