Sv: Tomi Kallio till Frölunda
FredrikM: Särskilt dyr är han nog inte. Övergången är fri och lönen är förmodligen inte mer än vilken toppspelares som helst i elitserien. Rätt skönt att FBK för en gångs skull inte fick som de ville:)