Sv: Tomi Kallio till Frölunda
svanru: Tycker det är stor skillnad på virtanen och kallio när man jämför med meriter, kallio var helt enkelt för bra för att inte lägga bud på honom, och att det skulle vara i som du säger "i desperation" , ja det drar jag bara på mungiporna åt :)