eltifoso: Får se vad som händer ikväll. Någon skandal kommer garanterat ske. Hoppas att spelarna tar det som tändvätska att ha SR och de S/V emot sig.
Inlägg: 1968561
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Kommer bli en härlig drabbning ikväll. Förmodligen inte lika tajt som mot HV, men lite smutsigare. DIF är troligen det lag som kör med mest fulspel efter avblås och långt från pucken. Hoppas domarna är vaksamma på detta
Annars känns det som att matchen slutar beroende på vilket fokus hemmaspelarna håller ikväll. Fullt fokus = trolig vinst, ofokuserat av någon anledning så blir det mer ovisst
Annars känns det som att matchen slutar beroende på vilket fokus hemmaspelarna håller ikväll. Fullt fokus = trolig vinst, ofokuserat av någon anledning så blir det mer ovisst
Sv: Det tionde guldet
Svanru: ja så har ju frölundaspelarna gjort tänt till fast alla är emot (cmore Shl domarna mm) !
Mike.F
Mike.F