Inlägg: 1970554
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: ha ha ha! den idioten som kastade flaskan vad poppis han måste bli!
Ja nu får ni chansen att det blir en klassisk final mot Frölunda!! Detta släpper ni ju inte!! Ha ha jag tror jag drömmer en så idiot!!
Mike.F
Ja nu får ni chansen att det blir en klassisk final mot Frölunda!! Detta släpper ni ju inte!! Ha ha jag tror jag drömmer en så idiot!!
Mike.F
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Tycker det kan sluta gnällas på domare härinne nu. Det finns ingen konspiration. Och straffen var billig...
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: inte ofta jag håller med Wikegård men den timeouten kändes tveksam eller vad tycker du?
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: om inte Fbk backar hem så tar ni detta Dif verkar helt enkelt inte orka att ställa frågan ikväll och jag har svårt att se att dom kommer att göra så i en match i Karlstad!!
Mike.F
Mike.F
Har redan räknar till fem stycken tilltag som borde renderat i hemmautvisning, men domarn svalde pipan tyvärr
Får glädja oss så länge vi är med i matchen