Sv: Det tionde guldet
Zappaholic: ja denna period missade inte domarna så mycket och vips blev det lite mål framåt
Grämer mig fortfarande lite över ramträffar i första, men en ok ledning att gå på inför sista

Märkbart tysta kommentatorer nu jämfört med de matcher då djurgården leder😂😂