Sven.Savage: Tack tack! Grattis själv till komfortabel seger mot Pungen och därmed serieledning!
Inlägg: 2009778
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Och vi tar debatten mot Fusklunda. Flera jäkligt tveksamma utvisningar och det har blivit ett signum då de har ett fantastiskt pp och hamnar de i underlägen fixar de det ihop med tveksamma S/v.