Inlägg: 2033093
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso
Tycker att de kastar bort en väldigt bra center lite för snabbt, var ju i poängtoppen förra året.
Tur att typ Frölunda inte knep han i år iallafall...
Är det katastrof att göra ”bara” poäng i varannan match.
Säker på att han inte är nöjd med det men han har ju visat att han har potential för att va ledande center i Shl i många år.
Tack för allt iallafall Ryno!
Lycka till!
Tycker att de kastar bort en väldigt bra center lite för snabbt, var ju i poängtoppen förra året.
Tur att typ Frölunda inte knep han i år iallafall...
Är det katastrof att göra ”bara” poäng i varannan match.
Säker på att han inte är nöjd med det men han har ju visat att han har potential för att va ledande center i Shl i många år.
Tack för allt iallafall Ryno!
Lycka till!
Skönt att det löste sig, mumma med allt frigjort löneutrymme nu inför kommande förvärv . Ryktats om 250’ i månaden vi nu slipper betala för en som ej tar plats