Sv: Frölunda-fbk
BJ: ja , jag råkade lägga den i fel gbok, sen får la du tro vad du vill, att du ens tar upp den grejen...haha
Sen tycker jag även att det är på sin plats att du slår upp ordet "ödmjukhet" i ditt lexikon, adjö.