Sv: Frölunda-fbk
BJ: mmm...vi lägger ner det här nu?:)
Hittar inte heller några bortförklaringar men sa att det var det som kännetecknade en dålig förlorare, sa inte att du gjort det nu.

Och ja. Att låtsas som ni inte bryr er driver mig till vansinne:))