eltifoso: Alltid lika roligt att slå djurparken. Härlig lördagskväll
Inlägg: 2044209
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Blir värre idag igen, rydahl - Linus Johansson och sebbe Erixon vilar
Totalt 8 juniorer kommer lira, så nästintill ett 50% igt j20-lag skall försvara våra färger
Glad att kvartsfinal redan är klar
*edit*
NIO juniorer blir det visst och andranvakten Marcus Svensson i kassen
Ni som vill tjäna pengar kan betta Linköping , kanske svsp stänger denna då Färjestad så uppenbart vilar de tunga pjäserna inför kvarten
Totalt 8 juniorer kommer lira, så nästintill ett 50% igt j20-lag skall försvara våra färger
Glad att kvartsfinal redan är klar
*edit*
NIO juniorer blir det visst och andranvakten Marcus Svensson i kassen
Ni som vill tjäna pengar kan betta Linköping , kanske svsp stänger denna då Färjestad så uppenbart vilar de tunga pjäserna inför kvarten