eltifoso: Nu har vi haft en period var. Det får avgöras i den tredje. Men först en kopp kaffe och en mazarin
Inlägg: 2178720
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Malmö var mycket bättre i andra och tredje igång och vi startar med en utvisning