Inlägg: 2179580
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Snart en period spelat i Gävle , ingen höjdare, syns tydligt att det är seriens två sämsta lag som spelar om vem som är allra sämst
Vem som åker ur SHL rör mig egentligen inte så mycket, men tycker väl egentligen att de som kommer sist borde åka ut, så HV blå får gärna förlora. Livat på deras forum då