Sv: Morron trötta??
Vargatjutet: Det är ju detta jag menar, FBK:arna är så vana vid segrar nu att man inte orkar bry sig. Man orkar inte ens chatta. Om några år har det där bekväma infogat sig, då slår dom andra till.