Sv: FredrikM's tråd
Micke80: tyvärr finns det inte mkt mer att göra, klaga lär knappast hjälpa. 4:an "fryser ut" dålig kritik =)

Va tror du om dagens match mot LIF då?
FBK-vinst: 2-5