Sv: FredrikM's tråd
Sebbe:

Ja Hannes får vi hoppas (även om det inte är troligt) att han blir kvar , fy fasen va han skjuter. Rhodin har gått ner sig lite nu under vintern , lite seg , landslaget är inte bra för honom . Men hoppas han tänder till nu till slutspelet