Sv: FredrikM's tråd
FredrikM: ja det kommer jag ihåg att ja läste! Han var betydligt mer positiv till Schweiz än va till Ryssland.
Tror dock han stannar i FBK. Så stor kan inte lönen va i Schweiz, eller?
Inget e ju omöjligt...