Sv: FredrikM's tråd
Dragan 2k: hoppas inte du har rätt, men det har du nog tyvärr...
Förlorar vi Rhodin bådar det inte gott =(
Det e ju visserligen ett rikt land, men jag visste inte att dom satsa så mkt på hockey...