Sv: Thomas Rhodin klar för Fribourg
Sebbe: Får hoppas det för bra är dom inte!

Kung kommer han att bli. Sjödda är fortfarande kung i Lugano

Vi har vart där nu i två år och så fort han kommer in på isen så sjunger nästan hela hallen om Sjödin.