Sv: Domaren Avgjorde till FBK:s fördel!!
BJ: Jag är inte domare, men har diskuterat detta med en utbildad hockeydomare (inte elitnivå dock). Enligt vad jag förstod var detta tolkningen av hur regeln skulle praktiseras. Antar att det gäller oavsett division...