Sv: FBK-LIF
svanru: Nä några skadade spelare får ni nog inte, det blir svårt att skada några som lägger sig ner hela tiden när stora farliga Leksingar kommer farandes. Det skulle vara i fall nån slår knät i isen när han lägger sig ner då i såna fall.

GO Leksand Stars!!!