Svanru: Ja det tror jag till och med antiFBK vikegård tycker
Inlägg: 2333327
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Glädjen i ögonen över att spela slutspel och chans på Guld lyser fullkomligen på FBKs spelare! Ser inte tillstymmelse till det i motståndarlaget . Det 10e är med största sannolikt på G !
+ 2
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Grattis, ni spelar en helt fantastisk hockey just nu, erkänner gärna det.
Har svårt och se Rögle vända detta, tror deras 7 matcher mot IKO sitter i fortfarande.
Grattis, ni spelar en helt fantastisk hockey just nu, erkänner gärna det.
Har svårt och se Rögle vända detta, tror deras 7 matcher mot IKO sitter i fortfarande.
+ 2