Svanru: Höll på er mot SAIK. Såg inte femminutaren men tvåan för hakning som gav fem mot tre är ju korrekt. Vet inte riktigt var losersidan är. Inget lag har väl vunnit något än?
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte