Sv: FBK - LIF
tbse: Jag hade 6-1 men är ganska nöjd andå. Skall nu duka fram en kopp Löfbergs njuta den med välbehag. Ni kan gissa vem sumpen är :--))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))