BIF Kungen: Ja, Vi gjorde en riktigt bra match idag. Känns som att det borde lösa sig nu för oss. Men vi får se.
Inlägg: 2343651
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
Bam Bam Bautin: bara att gratulera givetvis, stort grattis 🙌 det
Hoppades dock på FBK vinst …., men full respekt till Luleå.
Ny match på måndag 💪
Hoppades dock på FBK vinst …., men full respekt till Luleå.
Ny match på måndag 💪
+ 1