Sv: Kvartsfinal 4
Tackar.... då var man tillbaka igen.... efter några dagars semester har mycket hunnit hända....

Roligast av allt måste jag säga att Prestberg är i farten igen... i den gamla Jönssonlige-formationen från förr....

tjing