Sv: Hyvää Hyvää
SSSSEEEEGGGGEEEEERRRRR!!!!!

3-1 för andra matchen i rad (grattis Jeszica o Svanru till era tips)

Härligt att höra draget i LLA.

Nu har vi en fot i finalen...