Sv: Hyvää Hyvää
Sebbe: Vi är fördjä.la bra. Med detta spelet blir det inte svårt att dricka segeröl med Klinth (trösteöl för honom förstås).
Enl. Kulon körde FBK sönder o samman DIF de orkade inte i 3:e