Sv: Hyvää Hyvää
FredrikM: har inte hört någon färjestadkälla konstatera det men det verkar klart, hockeymagasinet.com säger det iaf.
Räcker med en Trygg i FBK, o det ska vara Mats!
Han e mkt bättre.