Sv: Match 3: DIF - FBK
Förlängning väntar...
Nordan var nära på att avgöra men pucken gick i ribban (!)
Nu jävlar e det spänt!
Hela 5-13 i skott i 3:e, det känns som vi e starkare o piggare.